update

Oj nu har det inte blivit något på några dagar! kort update då...

Lördagen: Drog till Miguel för att fira hans 19årsdag och det bjöds flitigt på alkohol. En uppenbarelse jag fick var att Captain Morgan + coca cola smakar Vanilla coke, i min åsikt iallafall och att Jack Daniels + coca cola smakar tvål. Underbara människor underbar stämning, underbar hänggunga. Sen fyllde jag 18 efter midnatt så Pontus och jag tog en sväng förbi Templebar i gamla stan för att skåla det... Kom hem 4 på morgonen och somnade fem av kylan.

Söndag: Den stora dagen! Mamma väckte mig drygt halv elva med caramel/kaffetårta från NK, bakis som jag var fick jag nätt och jämt i mig pyttepyttelite av den underbart goda tårtan. Fick presenter såklart också... 4 böcker, en speciell kortlek, pengar, lite kläder, en flaska fin champagne och dylikt! Somnade om och vaknade runt två halv tre för att handla sistaminutersakerna till tårtan och groggvirke till gästerna. Ciss kom och hjälpte mig fixa iordning och festen drog igång, jamåduleva sjöngs minst 3ggr, alla var glada, drinkmix klibbade på händerna och det var underbart. Håkan kom med sin Nikon d90 + blixt och fotade hejvillt, hela 2gb bilder. Tillslut avtog festen och det var jag, cissdarling och pontus kvar, vi städade i ungefär 1½ timme innan vi gjorde nattmat och la oss.



Heltrashat men värt det, allt är som vanligt nu.

Måndag: Planerna var enkla... banken, köpa växjöbiljett och packa. Fast jag sket i allt och drog till Blåsut och åt kebab med Pontus, mm kebab<3

Så nu är klockan i skrivande stund 04:58, skulle ha lagt mig vid midnatt men mår riktigt illa och har fastnat framför datorn. Vilken stress imorgon med packning, duschning, bank, köpa ett par jeans, luncha och åka iväg. Men jag hinner! Nu kanske vi inte hörs på ett par dagar "pinglor" men jag kommer förhoppningsvis tillbaka helskinnat från smålans.

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!
xoxo Tiff :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0