update and wajn

Fredagen var så hemsk och vill radera den ur mitt huvud ursa ursa ursa, värsta 7 timmarna av pain in my life. But on the bright side my butcheek got some nice hits of morphine och sjuksköterskan kom med nyponsoppa och en ELLEtidning!

Igår kom farmor och faster Anna. Smärtan har varit olidlig och den sista citadonen i kombination med ibumetin gav ingen verkan. Fick tramadol av Anna utan verkan... sjukvårdsupplysningen tyckte starkt att jag skulle åka till södersjukhuset och utesluta något riktigt allvarligt. Mår okej nu, pain under control men ska enligt läkare ta mig in på akuten snabbt om jag blir medvetslös eller får hög feber, håller tummarna! >.<

Nu är det Cocktail kings på Discovery travel & living och dom fick mig pepp på att åka till budapest! Har nästan kikat klart på season 4 av sex and the city och blir bara klokare och klokare för varje avsnitt. Hey, en ghey måste fördriva tiden på nått sätt ju?! : ] Hoppas allt går bra för en viss ball brud I know som ska träffa en hotnessmonster idag, peppar for you sweety! :*
xoxo Tiff :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0