turning red

Döper nog om min blogg till Faildagboken haha! Skulle till skolan och tandläkaren idag för att få min käke lagad men försov mig till 11 och kom aldrig iväg till tandis eller skola, förkyld lix! så imorgon måstemåste jag till skolan och sen till naturapotek och riktigt apotek för förkyldningskurer och innan det blire: färskpressad apelsinjuice, proviva med bra bakterier, ginseng, alvedon, multivitamintabletter, omega 3, blåbär för antioxidanter etcetc. Tiff (andra tiff) har också blivit sjuk så morgondagens tequila harrys/värmdö planer drar vi ett stort rött streck över, ska vila vila vila! Ja och mama blackman var här ett tag sen, drack rött te och kikade på skins! Har elektriskt bruss i öronen och min groda tittar snett på mig, brukar grodor göra det eller är han pissed? Det är hursomhelst inte särskilt trevligt! Men trevligt är ett avi som dök upp i posten idag, paket från Miguel Popso i detroit, PEPP!

I call the fail boat!
xoxo Tiff :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0