rompa

Är duschad och nermyst i sängen iklädd linne och sånna duntofflor nu huhu : ) Även om aptiten sviker idag har jag käkat en avocadomacka nu på kvällen och några chokladpengar, mm chokladpengar<3 Är inne i feelgood mode med spansk reggae och chatt med söt kvinna på msn! Idag har bara varit naize
Helgen kan egentligen summeras med ett ord: Välbehövd! Men ska skriva lite mer om upptågen huhu : )

Fredag: Skulle stannat hemma och kurerat min förkyldning/hosta men Tomtom rignde och övertalade mig enkelt på drygt 30sekunder att hänga med till Dovas i hötorget, I'm such a fuckin pushover but hey, I'm always down for a party! Vi sticker dit jag, Tommy och Max. Dricker öl, nakendanne kommer och sedan kurre, öl öl, drink, drink, öl, kul, kul, kul!! Är där tills innan det stänger, Tman bjuder på paj a la donk, vanilla strawberry yumyumfish. Hemgång, pyamasparty, wunbahrt. Här kommer outfitbilder som jag lovade!




Lördag: Sova för länge, dra in till slussen för att byta jeans på weekday, köpa body på American apparel och örhängen på glitter. Träffar Anthony för fika och får två otroligt fina födelsedagspresenter, åker hem, gör mig snygg(are) och drar in till stan för en rederlig utekväll! ett sällskap på 4härliga människor på knast, en puss som hamnade på ögat av jocke, bortsupen kamera, öl, drink, yumyum! Off too nordic light for fierce fires and electic dance piggystyle! Åka blåa linjen till sovdestination för att inte sova föräns 6 på morgonen. Allt pekar väll på en riktigt lyckad lördag? Finns inga utlovade outfitbilder för kameran försvann ju på knast, ack och ve, skitsamma! Hur betydlig är elektronik egentligen?
xoxo Spliff :*

Kommentarer
Postat av: ulpi-lurpi

låter som en lavvlii helg ju

(and aj lajk the outfit bilders)

PUSS!

2009-01-18 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0