Seize the day

Nu har jag failat 2 dagar denna vecka och inte gått till skolan men idag blir det andra puckar! Även fast jag bara har fotolektion. ska luncha med prinsessan ciss, ha möte med rektorn och sen försöka kopiera mina mellanformatsbilder på Anton, blir det fail blir jag ledsen och röker en av mina miniciggarer, hey cancer! Om jag orkar efter skolan och vi inte fått jobba övertid sticker jag till Fotokungen i medis och ska kolla när dom får in fler Canon eos 40D och hur många Sigma 17-70mm finns kvar, vad är poängen med att skjuta upp kameraköpet när jag har pengarna egentigen? Klarar inte av de gamla 350D helvetet no more </3

Och oh oh oh! Tiffany (inte jag utan den andra Tiffany) har flyttat tillbaka till stockholm och på fredag ska vi ses och shoppa fickplunta och eventuellt dra ut på krogen på kvällen, oh honey I missed you so!





Tänkte försöka vara lite ball och baka scones till frukost eftersom jag inte ska vara i skolan föräns om 5 timmar.
xoxo Tiff :*

Kommentarer
Postat av: tiffany

så jävla KEFFT att bli så FETT SJUK!

är fortfarande sjuk..........

Men våran kväll kommer!!!!!!!!!!!!!

e ja frisk nästa vecka, o du har tid så smäller det!

<3

2009-01-19 @ 00:58:43
URL: http://tiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0